El mar, poema de Concepció Organ

0

Un record per la poetessa calellenca Concepció Organ que ens ha deixat avui, 9 de febrer de 2018.

El mar

Potser m’he repetit massa vegades
i anomeno el mar blau cada moment
i parlo de l’escuma i les onades
perquè sempre les tinc al pensament.

Ell fou el meu amic tot just donzella,
va ser en la joventut el meu tresor
i avui que el pas dels anys m’ha anat fent vella
encara quan el veig tremola el cor.

Ell és tot els diners, tota l’herència
i el pou inesgotable de gran ciència
que em va deixar el meu pare pescador;

jo no tinc fills per dar-los l’heretatge
però quan emprendré el darrer viatge
te’n faig hereu a tu, estimat lector.


Concepció Organ i Valverde
Poema extret de “De Soca-rel. Estampes Calellenques

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta!